torsdag, maj 29, 2008

Tandborstning

Det finns en stor positiv sak med att jag umgås med N, en bra sak som kommit ut ur det. [Självklart finns det mycket mer än en enda, men just denna grej utmärker sig lite mer]

Jag har alltid, oftast, varit en slarver när det gäller att borsta tänderna. På morgonen är det en självklarhet att göra det, känns förbannat ofräscht annars (känner folk som mer borstar på kvällarna än på mornarna, jag förstår inte!). Men till saken..
Sedan jag träffade N så har jag borstat både på morgonen och kvällen.
Han gör det alltid.
Så jag gör det också.
Särskilt när jag sover över hos honom, vi borstar ikapp - på ett ungefär.
Och nu har jag börjat göra det hemma också, när han inte finns i närheten.
Jag tänker med andra ord alltid på N då jag ställer mig och borstar tänderna på kvällen.

Det är med andra ord väldigt hälsosamt att umgås med N!

Det negativa är då att tandkrämen snabbare tar slut.
Fasiken!

Inga kommentarer: