torsdag, maj 29, 2008

Heltidsjobb

Jag har fått ett heltidsjobb i sommar, under 8 veckor! Vecka 26-33, med möjlighet att få det förlängt, och två utbildningar inom ergonomi samt läkemedel ingår nu under Juni månad.
Värsta grejen!
Jag har blivit så sablans populär! Alla vill ha mig!
Jag har två jobb nu där båda vill ha mig.
Ena ligger i min stad, andra i grannstaden - N's stad.

Men en heltid slår ju allt annat! I Trollhättan skulle jag fått 60% under 9 veckor. Det ger inte massor med pengar.
Dock var planen så här att jag skulle (hoppades på) få heltid här i Vänersborg (som det nu blev!) och sen jobba timmar i Trollhättan!
Men jag kanske ändrar mig.
Delvis sa nu dagens jobb; "Du får heltid här om du säger nej till trollhättan!".
Hoppsanhejsan!

Heltiden tar jag självklart, får se hur jag gör med resten. Kanske kan jag jobba fram tills heltiden börjar, nu hela Juni - om de vill. Det återstår att se!

Huvudsaken är den att jag nu har lyckats med det jag skulle åstadkomma!
Fyfan vad jag är bra!
Jag hade is i magen, jag väntade, väntade och väntade och sen sa jag "nej" till förra jobbet då allt inte var helt säkert än, och sen fick jag mig en heltid! Med valmöjligheter att få på ett till ställe!

..kanske räcker det med en heltid, jag vill ju ha ngn dag ledig här och där också, ha lite sommar, umgås med diverse pojke och sådana saker.

Det blir bra detta! Fan vad rik jag blir i september månad! En hel månadslön utan att behöva betala hyra och allt! Då har jag råd med allt som behöver betalas in till Au Pair. Perfekt!


och shit vad jag inte kan sluta skriva med utropstecken!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis!!! Härligt!!! Mer utropstecken!!!

Sussilago sa...

Tack så mycket!!! :D