söndag, maj 25, 2008

Första familjen




Min första matchning! Jag vet inte än ifall denna familj kommer höra av sig, det beror på ifall de tycker att jag verkar intressant för dem eller inte.
Men det komiska med detta är att det står att de bor i CA, är inte det en förkortning på California? Dit jag först valde, men ändrade och tog över hela USA istället. De bor 20-30min ifrån San Francisco, är judar och mamman och pappan heter Heather och Karen, varav pappan är "Stay-at-home Mom".
Ja.
Lesbiska måntro eller har de konstiga ord och namn där borta? :-D
Låter intressant!
Jag vet redan att det kan vara en möjlighet, har kryssat i "nej" på ifall jag har något emot homosexuella föräldrar.

Får se om de kontaktar, och isåfall, får se om de verkar bra.
Blir jäkligt nervös inför att kanske få ett telefonsamtal snart!

Inga kommentarer: