onsdag, maj 14, 2008

Oväntat sökningsresultat

Haha, nu har jag fått mig ett skratt.
Först blev jag väldigt fundersam och förstod inte för fem öre vad sjutton det var jag nu hittat.

Jag googlade på "aprilsaga", jag hade tråkigt!

Tillslut kom det här fram. Ett pdf-format, det ser ut att vara något slags arbete, Dialektologi, står det som namn. Jag sökte på "aprilsaga" igen i dokumentet, och fann den här meningen.
"(27) Svensk:
a. hon den tjejen till höger i den cerisa blusen är ju för söt ;). (subj.)
(aprilsaga.blogspot.com/2006/10/ey.html)"

Vad sjutton, tänkte jag, har någon hittat min blogg, kortet på mig och skrivit att jag är söt, i ett jäklars arbete?!
Sen undersökte jag saken närmare..
Läste kommentarerna under bilden.
Det är isecore som lämnat den kommentaren "hon den tjejen till höger i den cerisa blusen är ju för söt ;)".
Och DET har någon använt i ett arbete!
En norsk tror jag.

Haha, det var ju oväntat!

Inga kommentarer: