måndag, augusti 28, 2006

Sexuell ömhet?

Läste just en sak som fick min skrivlust att åter igen komma tillbaka.
Detta med sex och kärlek.

Ja, jag är frustrerad just nu. Ja, jag vill bli tagen och ta någon, jag vill göra en jävla massa saker.
Sex i mängder, kom hit och ta mig här och nu. Ungefär..

Men det jag ändå fortsätter att sätta före allt det där är kärleken, ömheten, närheten.
Hade jag fått välja mellan två killar just nu, då jag är.. ursäkta ordvalet.. vrålkåt.. och mitt val var mellan en som vill ta mig hårt mot ett staket och nafsa på min hals och få mig att skrika ut lusten, eller en kille som vill dra in mig i sin famn och hålla om mig hårt och mjukt och viska ord innehållandes allt annat än sex.
Jag skulle lätt välja det sista.
För det är det jag vill ha.
Det jag alltid har sökt efter.

Det finns en orsak till varför jag inte har haft sex på 1½ år.
Senaste gången det skedde var med mitt ex, december 2004.
Det var ljuvligt. Och jag kan komma på mig själv med att sakna det.
Sakna honom, eller snarare, sakna det jag fick av honom.
Men jag vill inte ha tillbaka personen i fråga.

Jag har valt närheten framför sex.
Fått uppleva en så mysig natt någonsin för ett halvår sedan, med en jag träffade för första gången, efter att ha pratat i 4 år. Inget sex, vi höll bara om varandra och utforskade händer, magar och mun.
Sen så kommer man till mitt nuvarande experiment.
Drygot, egot, den självgode, den heta snubben jag hade spanat in på bussen flera månader innan vi började bara på internet, utan vetskap om att det var en och samma kille. Det slutade med att jag cyklade över mitt i natten till honom och sov över.
Något jag aldrig gjort tidigare.
Han visade sig vara fantastiskt mysig - något han just nu flinar åt då jag påpekar, men vet nog att det är trevligt att få höra. Jag valde bort sex även där.
Kunde lika väl ha blivit påsatt där och då.
Men jag stoppade det.
Istället somnade jag tätt omsluten i hans famn, och vaknade upp likaså.

Nu har jag kommit underfund med att jag vill ha mer utav honom, jag vill känna av hur han är utöver myset. Och hoppas på att allt det andra innehåller det jag fick den natten.

Jag försöker få mig att tänka annorlunda, att utforska saker och ting, att göra saker jag aldrig tidigare har gjort. Och sen vill jag inte gå miste om snubben.
Fast å andra sidan har jag redan upplevt honom på sättet jag sökte främst. Hmhm.

Men för att komma dit jag hade tänkt från början..
Jag har alltid och kommer alltid sätta närhet och ömhet före sex.
Och jag har så länge jag kan minnas försökt förstå mig på andra som sätter sex före.
Hur man klarar av det, och varför man väljer det.

Jag väljer de som ska få tillträde till mig, på båda planen. Det gör förmodligen alla andra också.
Men.. det är inte mängden som har betydelse.
Att du har haft 20 stycken innebär inte att du har vunnit bara för att jag har haft.. 2.
De är de som har blivit värda att få ta del av mig på ett särskilt vis.

Man skaffar sig dock en livserfarenhet som man förmodligen inte vill kasta direkt i havet.
det är nog också en av anledningarna till varför jag funderar på att experimentera lite.
Men jag kommer antagligen aldrig ifrån detta med att vilja ha närhet mer än sex.
Vilja ha kyssar mer än pumpning, vilja ha en människa mer än flera.
Jag har försökt förändra min syn i huvudet, att kunna tänka på och ha flera samtidigt, men det fungerar inte.
Min hjärna fokuserar bara på en enda, och då går ju allt åt intet. Åtminstone mitt experiment.

Jag kan väl bara säga nu att.. nästa person som fångar mig.. kommer att få ett helsike med att hänga med. Så har det iofs ofta varit, med de andra. En outsläcklig törst. För jag är sån. Jag vill ha sex nu och då och sen och förut. Helst hela tiden.
Därför är det lite konstigt att jag har lyckats hålla mig ifrån.
Men så svårt har det ändå inte varit.
Jag vill inte och kan inte ha sex med främlingar.
Jag antar att det bara är sådan som jag är.
Men ändå vill jag prova på.
Fast.. lite sent nu dock.
Snubben jag cyklade till är inte längre någon främling..

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kommer

MVH gustav bunse

http://bunsrl.blogg.se

Sussilago sa...

Anonym: Haha..

Anonym sa...

Du är som jag... fast jag är kille

Sussilago sa...

Vem är du då? :)