söndag, augusti 06, 2006

Inget positivt inlägg direkt.

Usch, jag har haft en sån där dålig natt igen.
Den börjar med att jag somnar besviken över att jag inte kom iväg till min traditionella festival.
Sen får jag ett sms som väcker mig där det står att en vän hamnat på samma festival.
Då blir jag ledsen.
Knepigt.
Men jag har försökt hitta sällskap till den jäklars festivalen i flera månader, och var även nära på att tro att det löst sig litegrann med samma människa, vilket det inte gjorde just då.
Och sen få sms om att personen dragit dit, utan min vetskap, ändå!

Det var dock delvis roliga saker som stod i sms, så glad för personen är jag, och försöker vara. Men haha, det är svårt när man samtidigt är besviken över att man inte lyckades ta sig dit själv.

Usch nej.

Den här dagen bådar inte gott, och jag ska cykla till jobbet nu..

Inga kommentarer: