måndag, augusti 14, 2006

Riktigt knäpp.

Det är när man drömmer konstiga drömmer som man borde inse hur knäpp man är eller har blivit.

Jag har haft en sak i huvudet de senaste dagarna (eller åren?) . Och det är det tre-staviga ordet, som börjar på s och slutar på ex, som jag också har i skallen. Eller framtida sådana. Ex alltså. Typ.

Jag har haft en pågång i samma stad, som jag cyklade till mitt i natten. Har du inte läst om det så finns det i tidigare inlägg i mitten av Juli. Det har gått sisådär med honom, inte träffat någon mer gång, vilket säkert lär bli av förr eller senare. Just nu drygar han mest dock.

Men så till drömmen.
Han var här, fast så säker är jag inte på det.
Någon var här.
Och självklart ville vi göra diverse saker, och försökte göra dem också.
Men i drömmen förbannade jag mig själv och situationen pågrund av att vissa saker faktiskt inte kunde genomföras. I just den stunden avskydde jag det vi är tvungna att ha för att lyckas bli gravida. Inte för att jag vill ta bort förmågan att lyckas, men ibland kan den gärna få försvinna för en stund.
I drömmen var jag närmast fly förbannad på det, att vi inte lyckades genomföra en sablans akt.

Det lär säkert sluta med att snubben, från samma stad, plötsligt vill ses imorgon.
Jag hade ju bestämt mig för att hålla mig ifrån saker.
Öhm.
Nej, jag har ändrat mig nu.
Det räckte med ett tillfälle.

Bah!

Inga kommentarer: