torsdag, augusti 31, 2006

*blink blink*

idag hade jag ingen lunch med mig, så det blev att köpa i våran restaurang.
Jag går dit och ställer mig och får hälsningsfrasen "Här kommer min snygging!" från killen som jobbar där.
Han och jag har skojflirtat ända sen han började i början av sommaren.
Jag flinar åt honom, och en annan kille från kontoret som står bredvid mig börjar fråga om jag också är hans snygging.

..Sen går jag och hämtar lite från salladsbuffén, och då jag åter igen går förbi serveringen, för att ta mig in till personalrummet, ser jag killen, som jobbar där, stå kvar och jag ser in i hans ögon och säger med ett busigt leende "hejdå snygging..". Och tillbaka får jag ett stort flin, och några ord jag inte riktigt uppfattade, men jag bara log tillbaka, och gick därifrån.

Han är rolig.
Har hållt på att bolla flirtiga ord fram och tillbaka ett jäkla tag, och skojar alltid med varandra.
En annan gång stod jag och höll en bautastor korv. En sån där.. skink-korv, som är på ungefär ½-1 meter lång och bred som tusan, och säger "..äsch, jag har sett större", då han står bredvid.
Och en annan gång börjar jag berätta att jag drömt en tokig dröm, och så kommer han förbifarande och frågar om det var om honom jag drömde.
Nästa dag fick jag lova, på hedersord, att jag skulle drömma om honom nästa natt.

Ja.
:-P
Det är såna människor som gör det värt att gå till jobbet.
Och flirta är jag duktig på!

Inga kommentarer: