söndag, september 09, 2007

Hur stor chans har jag på dig?

Jag minns inte ifall jag skrev om festen jag var på innan jag åkte till mallorca? Eller om killen som jag sov över hos..
Jag hamnade på en hemmafest, och mötte en som känner ett par av de jag känner. Vi pratade en hel del, och jag frågade vad han tycker om att bara sova med en person, vilket då var jag. Det slutade med att jag följde honom hem och sov över.
Inget sex. Vi myste. Vilket var bra.
Vi bytte inga uppgifter eller någonting sen på morgonen.
Jag försökte få tag i mail och allt vad jag kom på, men lyckades inte få tag i.
Jag skrev dock ett mail till honom innan jag åkte iväg.

Igår fick jag veta att samma person hade liten fest, och att samma kille skulle komma dit igen.
Dock hade jag fått reda på innan av någon att han hade skaffat tjej.
Snabba ryck.
Jag tog reda på vilka som var singlar, och vem som hade tjej.. utan att visa för mycket att jag bara ville veta just hans status.

Jag bestämde mig för att gå dit ändå, blir det inget annat, eftersom han har tjej, så kan man väl bli kompisar istället.
Nervös som sjutton.
Men dit kom jag, och han hejjade och log och tackade för senast, jag log tillbaka och sa något.
Sen började vi prata, han satt mitt emot mig, och jag frågade om hur han haft det osvosv.
Saker och ting hade kunnat vara bättre.
Jag skrev i ett sms "Hur stor chans har jag på dig?" och gav mobilen till honom.
Jag fick ett positivt svar. Inget som går än, men relationen får honom att må dåligt, och han pratade innan om att ta sg ur den, så han menade på att han måste fixa det han har först. (Det återstår att se hur han fixar det.)

Så jag gav honom en lapp med min msn, mitt mobilnummer och hemnummer.
Och han sa att han skulle lägga till mig på msn.

Så nu får vi se.
Hur det här går, och om han kommer höra av sig / lägga till mig.
Om vi blir vänner eller mer.

Uppenbarligen hade jag blivit mer intresserad av honom än vad jag visste. Har ändå inte riktigt kunnat sluta tänka på.
Spänningen tätnar!

Inga kommentarer: