tisdag, september 18, 2007

Böcker

Jag beställde böcker på internet förra veckan, och idag fick jag hem dem!
Alla i pocket.

1. Att välja Gläjde, En bok om att få ett bättre liv - Kay Pollak
2. En del av mitt hjärta, En roman om Kärlek, ensamhet och kändisskap - Mathias Björk
3. Stenhuggaren, kriminalroman - Camilla Läckberg
4. Isprinsessan, kriminalroman - Camilla Läckberg
5. Män som hatar kvinnor, kriminalroman - Stig Larsson
6. Flickan som lekte med elden, kriminalroman - Stig Larsson


Nu har jag snart sett färdigt på första säsongen av Heroes, som jag fastnat totalt i, så ska vara skönt att ge sig in i böckernas värld istället då.

..särskilt den första boken! Jag har alltid varit inne i det där med personlig utveckling, och har analyserat en stor del av min hjärna, känns det som. Har redan många liknande böcker, men alltid roligt med fler!

Inga kommentarer: