lördag, april 22, 2006

Suss 4.0

"åhfan, är det jag? coolt, så mycket hud har jag inte visat sen jag föddes"

Det var just min kommentar om vad jag kommer att tänka då jag ser mig själv i spegeln iklädd de nya kläderna. Jag har nämligen varit och shoppat.
Ja, du läste rätt.
Jag.
Shoppat.
Tjejen som annars avskyr att gå i klädesaffärer, tjejen som har vägrat att inhandla kläder överhuvudtaget en lång tid bakåt.
Men jag fick ett ryck igår.
Och hittade kläder som t.o.m min syster kommer att tycka om.
Det är inte ofta det sker.
Jag börjar förvandlas till en tjej helt enkelt.
Men inte till vilken tjej somhelst!
Och nej, det sista jag kommer bli är en klädesfanatisk.
Kanske bara lite i början då jag äntligen hittar bra kläder.

Suss 2.0, eller som också snabbt uppdaterades till - Suss 4.0 - .

Ge mig sommar nu!

1 kommentar:

skrutten84 sa...

hmm, jag undrar vilken version jag själv är... eftersom man hela tiden lär sig så borde man vara på beta stadiet... men då är man ju inte fysiskt utvecklad så hmm... och det känner jag väll att jag är... men stadiet 1.0 var när jag föddes 2.0 när jag började gymnasiet och 3.0 när jag gjorde lumpen.. 4.0 i sommras och nu är man snart upp i version 5.0 då :P...