söndag, april 16, 2006

Efterfest

Det är nu efterfesten ska börja, eller har börjat för en stund sen!
Eller.. om jag ska vara helt ärlig innebär min efterfest att pimpla i mig så mycket vatten jag kan.

Jag har alltid en förmåga att undvika bakfyllan, är det av ren smarthet eller inbyggd psykisk grej? Jag kanske bara har haft turen helt enkelt..
Men nu dricker jag vatten ändå, och munnen smakar skit, och i badrummet ligger det en tshirt dränkt i öl - jag hatar öllukt.
Vad tusan gör den i badrummet?
Sen kommer jag ihåg att en viss vän lyckades tömma sin ölburk över min tshirt igår.
Den låg på golvet.
Nej, jag låg inte på golvet.
Bara tshirten, jag lovar.


Det bästa med dagen är annars att jag vaknar upp och får syn på 8 stycken kommentarer som någon vänligt nog lagt in min på blogg. Det gjorde mig glad. :)

Igår pratade jag i telefon - full.
Jag och personen kom underfund med varför det är dumt eller farligt att sova.
När man blundar så snurrar det, helt enkelt.
Jag borde bli full oftare.
Det är ju inte varje dag man kommer på något så enormt intelligent.

Inga kommentarer: