lördag, april 08, 2006

Bloggportalen

Jag har just registrerat mig på bloggportalen.
Satt under en lång stund och funderade på om jag verkligen skulle göra det.
Ett svårt val, trots att det ändå gäller en sådan.. lätt grej.
Funderade på om det verkligen var bra att göra det.
Men strax tog jag modet och genomförde det.

Så snart finns jag där, på ännu en plats i cybervärlden.

Men det är som en tjej just gjorde - tackade nej till en halv miljon kronor för en chans att kanske istället få 5 miljoner kronor. En engångshändelse, en chans, varför inte ta den?
Satsar man inget, vinner man heller inget.


Ja, du läste rätt.
jag jämförde just bloggportalen med möjligheten av att vinna 5 miljoner kronor.
Jag kanske har jäääävligt mycket med tur?

4 kommentarer:

isecore sa...

Bloggportalen är faktiskt ganska irrelevant. Jag får nästan ingen trafik alls från den. Diskussionerna om dess eventuella meriter går rätt högt runt om i blogosfären, men de flesta tycker den är strunt.

Ett bra ställe att både leta läsning såväl som att lägga till sin blog är på www.bloggtoppen.se

Se också till att pinga http://svensk.lemonad.org/ och http://nyligen.se/

Anonym sa...

Vilken härlig blogg!

Sussilago sa...

yezz81: Tack så mycket :)

skrutten84 sa...

behöver jag säga att jag instämmer :)