onsdag, mars 01, 2006

Helsikes jäkla skit, och lite flirt..

Bajskorv!

Det är ungefär allt jag har att säga.
(trodde du va?)
Saker och ting gick inte som jag tänkt mig, men ändå precis som jag egentligen har vetat hela tiden. Tredje gången gillt helt enkelt.
Rätt drygt.
Men men. Personen i fråga har kanske aldrig varit den bäste för mig.
Personer som får mig att bli tjatig och sorgsen och förvirrad borde jag hindra mig ifrån att fortsätta prata med.
Haha. ja, det är nu jag ska säga att det aldrig har hänt förut..
Hänt med alla tre.

Äsch. Mitt huvud har intalat sig att vi skulle träffas och skulle kramas och pussas helt enkelt. Hade varit omöjligt att komma undan i slutändan.
Jag förälskade mig självklart i magen.
Jag har något särskilt för magar, fråga mig inte varför.

Så drygt allt bara.
Jag fick det jag ville ha, allt var perfekt förutom lite småsaker jag alltid lyckas glömma.
Jag ville dit igen.
Och vill fortfarande, men ändå vill jag det inte.
Mitt huvud har extremt svårt för att släppa taget om besattflirtningen.
Jag är jävligt duktig på att flirta, det har pågått konstant i flera år nu, och det här känns inte som ngn stor anledning att sluta med det, trots att det enbart var negativt som nyss sas.
Känns ju lite smått idiotiskt egentligen.
Men jag är helt enkelt flirtig..
Och han hade faktiskt en mysig mage.


Nu ringde en försäljare.
Jag pratade flirtigt.

Inga kommentarer: