fredag, mars 03, 2006

Pojkar

åh, jag blir så irriterad.
Att människor aldrig inser vad som är bäst..
Det har alltid varit bra att prata igenom saker för att veta exakt var man står, plockar fram alla gömda saker till ytan.
Anledningen till att jag försökte få tag i någon viss i flera dagar var pågrund av att jag ville undslippa förvirring och missförstånd.
Jag ville ta reda på hur saker och ting stod till.
Var personen i fråga stod.
Vad vi var.
Om vi var något alls.
Eller vad fan som helst.
Men det enda svar jag fick var "hoppsan, jag gav dig visst förhoppningar som jag inte borde ha gett" efter att han tolkade alla mina förfrågningar som "åh-vad-jag-är-kär-i-dig-och-vill-ha-dig-och-prata-med-mig-nu-
annars-går-jag-under-för-jag-saknar-dig-så."
Men det var ju inte därför..
Jag ville utreda saker och ting.

Jag blir så urless på folk som inte fattar.
Särskilt folk som inte vill ha ngn vidare relation mer än vänskap, men ändå gömmer sig då vänskap väntas.

Aaaah!
Jaja.
Pojkar, säger jag bara.
Pojkar.

1 kommentar:

Anonym sa...

livrädda stackare... min erfarenhet har varit att först efter 25 blir de flesta lite mognare... usch vilken tråkig generalisering. Nope - låt oss tänka på dem som är snälla och trevliga!