tisdag, februari 28, 2006

tåget 15:08 - ändrad tid - 19:20

Sitter här och fryser rumpan av mig.
Kallt både inne (räknas 20,7 grader som kallt?) och ute.
Beror nog dock även mycket på trötthet.
Har fortfarande inte tagit igen mig efter helgen.
Den var ändå inte direkt så utmattande..
Men, åker man tåg i evigheter, och x2000 bestämmer sig för att riva ner sina strömledningar så det står "tåget 15:08 till Linköping.. ändrad tid: 19:20" på stationstavlan. Det kan ha något med saken att göra. Sen att det inte blir många timmars sömn ens första natten, samt tillslut att man dricker lite alkohol och hamnar i säng med en pojk man flirtsnackat med i massa år men aldrig träffat och inte har ro nog att sova.. blev säkert ett par timmar där.
När man sedan har återvänt hem blir sovtiden kl 2 på natten då man nästa morgon ska upp kl halv8, och kvällen därefter blir kl 00 trots att man är helt kaputt slut, och går upp kl 6.

Till råga på allt har jag inte kunnat släppa tankarna som virvlar runt i huvudet.
Jag sitter och dagdrömmer hela dagarna.
Nu börjar det dock bli lite vemodigt istället för glatt.
Försöker klura ut vad det är som händer i mig, en fix idé?
Njae.. inte riktigt.

Det enda jag kan tänka på är de smekande händerna över ryggen och mysiga magen jag inte kunde sluta pilla på. Drygt om något.


Det vore grymt läskigt om personen i fråga läste det här. Smart av mig att skriva det i en öppen blogg.
Men men, vad vore jag inte utan mina öppna ord. Och nej.. han har inte adressen. än.

Inga kommentarer: