onsdag, november 07, 2007

Yrselattacker

Idag känner jag mig konstig.

Fick infallet att gå på en promenad idag igen, som jag gjorde igår, mitt på dagen nu, vilket jag även genomförde.
Sen när jag kommer hem är jag rätt slut i benen och hela fadderullan..
Så blir jag segare och segare, lägger mig under täcket och kikar ett avsnitt av en serie.
Men så när jag reser mig upp igen är jag tvungen att hugga tag i skrivbordets kant för att hålla mig uppe på fötter, allting blir svart framför ögonen och jag blundar för att inte säcka ihop.

..sätter mig på stolen och det är lugnt igen.

Efter en stund går jag och duschar, går rätt trögt men bra, tills jag ska börja torka mig i håret.. orkar knappt hålla uppe armarna, eller ens att borsta håret kändes jävligt ansträngande.

Bestämmer mig efteråt att lägga mig i soffan och kika på tv, bara att vila.
Så gör jag det, kikar på två program.
Men så ska jag resa mig upp igen, och allt svartnar igen och det känns som om jag ska svimma vilken sekund som helst.
Så jag blundar igen, och håller mig uppe, och så är det över ännu en gång.

Nu vet jag inte om jag ska våga mig på att resa mig upp igen.

Det känns inte riktigt som att det beror på att jag enbart äter ersättningar, det har ju ändå pågått i snart 5 veckor. Yrselattacker borde kommit för längesen isåfall.
Kanske är en ihopblandning av allting.

Jag vet inte.
Det enda jag vet är att det blir jävligt mörkt när jag reser mig upp.

Inga kommentarer: