lördag, november 24, 2007

Idolprat börjar nu!

Igår röstades Daniel ut ur idol.
Det har varit han och Amanda som varit mina stora favoriter sen första början, tätt följda av Marie och slutligen Christoffer.
Daniel var redan självskriven i final ansåg jag och många andra.

Istället behåller man den där snubben Andreas som jag knappt klarar av att titta på längre.

..sen att han satt säkert, medan Amanda och Daniel hängde lösa, det förstår jag inte riktigt.
Men det värsta av allt är hur alla tycker det är så fel att han åkte ut.
Sluta rösta fel då för helvete!


Jag blir väldigt lätt berörd av känslor och sådana saker, och ofta tar jag till tårar då någon sjunger vackert, eller visar sina känslor osv, osv.
Igår då man fick reda på vilka som var de två kandidater stod och väntade på sin dom - fortsätta eller åka ut ur tävlingen - kupade jag händerna mot munnen och fick en desperat och frustrerad blick, och strax blev mina ögon våta.

Yeah.
Som sagt, jag berörs lätt.
Idag är en annan dag, inte tänker jag sätta mig och gråta för att någon, som inte var värd att åka ut, åkte ut igår, men min förstareaktion blir ofta sådan.

Men ah, snälla, inget mer Andreas!
Jag blir bara irriterad varje gång jag ser honom.

Inga kommentarer: