onsdag, november 14, 2007

Smeknamn då de är som värst..

Jag har en liten fundering..
Och ni som har lite svårt att läsa om saker som är väldigt öppna och ärliga kan ju sluta läsa här och nu.

För många som inte känner mig i förväg brukar jag föreställa mig vara helt annorlunda, lite som en torrboll ibland, för att alla inte ska ha exakt samma uppfattning av mig. Kan ju bli lite tråkigt i längden ibland..
På internet, på ställen där jag håller mest till, alla de jag pratat med i flera år, eller kortare tid, de har givit mig ett såkallat smeknamn. Jag har å andra sidan inte gjort så mycket åt att förminska det där smeknamnet, eftersom jag har varit rätt öppen med det där.. och väldigt frispråkig och ärlig.

Men nu kan jag inte riktigt bära upp det där namnet längre känner jag.
De senaste veckorna, eller snarare, de senaste månaderna, har det varit allt annat än som det tidigare har varit.
Jag känner ingen lust längre, jag kommer på mig själv ibland med att undra vad fan har hänt, och oj, var det så längesedan jag ens tänkte tanken på att ta på mig själv?
Flera dagar, en vecka!
Det måste vara något fel på mig.

Jag har gissat på att det är en blandning av mitt mående, eftersom det började redan för några månader sedan, samt att jag enbart äter ersättningar.

Jag är ju för fan torr hela tiden!
Även när jag får för mig att pilla lite extra bara för grejen, så är det ändå torrt!
Jag har blivit en torrboll!

JAG!

Det blev extra katastrofalt när jag beslutade mig för att leta fram en glidmedel's tub och trycka ut lite och använda det för att få bättre glid.
Och inte fan för att ens få in något! Bara utanpå så att säga.
Det var ju bara torrt, trots att lusten kom fram litegrann.

Okey att jag hatar att folk kallar mig för det där smeknamnet, jag tar ofta illa upp och vill radera bort allt det där ifrån dem för all framtid.
Men nu?

Jag vill bli KåtSuss igen!

Och ge mig en pojke som kan fixa problemet!

Inga kommentarer: