onsdag, november 14, 2007

Träningsvärk

Jag har träningsvärk lite överallt idag..

Igår åkte jag med E kl 11 på förmiddagen och körde 40minuter kondition på två olika maskiner på gymmet, och precis efter det, kl 12, blev det att träna Core i 25 minuter. (bålstabilitet & balans. Fokus på mage & rygg).
Sen åkte vi hem.

Jag var fortfarande uppe i varv, men tillslut försvann energin och jag blev trött, trött och åter trött.
Men klockan 16.30 var det dags igen, då tog jag cykel och drog iväg till gymmet igen, det tar cirka 14 minuter att cykla dit. Och klockan 17.00 var det dags för cirka 60min gympa!
Rolig gympa, men puh så jobbigt.
Och sen cyklade jag hem igen..
Lite trögare gick det då.

Det blev 2 timmar och 55 minuters träning igår, räknade jag ut.
Och nu har jag träningsvärk.
Fy så jag har träningsvärk.

Hela överkroppen, främst i magen, och i axlarna och nacken och sidan.
Kände först ingenting i benen, men nu skriker vaderna också.

..jag tog förövrigt en 26minuters promenad i snön innan kl 12 idag.
Jahejsan!

...och klockan 18 är det tid för styrkegympa (K.I.F - Kom i form - styrka)
och 18.30 är det Kondition (K.I.F).

Jag tror det är meningen att man ska må bättre av det här!
På lång sikt!
Haha.
(imorgon är det planerat ett till core-pass. får väl se på det då va..)

Inga kommentarer: