tisdag, oktober 16, 2007

Tjabba, Tjena, Hallåå!

Nu har jag förvandlats till någon konstig filur!

För det första.. idag är det den 12e dagen under detta program jag börjat i, med kroppsträning, mental träning samt kost/mat. Jag har redan gått ner ett antal kilo och krympt mina cm lite här och var, vilket ger mig en enorm vilja att fortsätta!
..och det blir några veckor till med just den obefintliga maten. Jag har bestämt mig för det.

Men nu till det där konstiga..
Fast så konstigt är det ju egentligen inte, men för att vara jag!
Det börjar rätt normalt.. I lördags är det ett prova-på-spinningspass med alla i grupperna på detta program, vilket jag självklart tar mig till, sen på söndag jobbar jag, rätt slut i benen, och igår - måndag, gick jag dit igen och tränade en timmes bodybalance, kl 20.00! En blandning av tai chi, yoga och pilates. Och nu kommer detta konstiga.
När jag sen kommer hem, inser jag att jag inte ska till af förrän på onsdag, vilket innebär att jag kan följa med Emelie på en sak, nämligen MINDSPIN!
Jaaaa, jihooo.
Ett lite lugnare spinningspass. (Som man svettas som en gris på, så så megalugnt för min del som aldrig varit på spinning förutom i lördags var det ju kanske inte världens lugnaste, men skitskönt!).

KLOCKAN 07.00 PÅ MORGONEN!

Jag klev alltså upp lite efter 06.00, på en ledig dag, för att TRÄNA!
(Vid den tiden sitter jag annars på jobbet och suktar efter sängen..)

Ja, jag har blivit en konstig filur, som fokuserar på mitt kroppsliga och mentala mående!

..Jag känner mig faktiskt stolt över mig själv!

Gooodmorgon!

Inga kommentarer: