tisdag, oktober 30, 2007

Hemlighet

Åh, det är en sak som jag så gärna vill berätta för alla!
Men jag har bestämt mig för att hålla det hemligt lite till..
Det känns bäst så, tills vidare

En enda vet om det.

Jag är väldigt dålig på att hålla saker för mig själv, så jag funderade på vem fan jag skulle kontakta för att berätta.. gick igenom några vänner jag har.. men kände att, nej.. och nej.. nej, det får komma senare.
Sen kom jag på, Helene!
Det kändes rätt.
Vännen som kom in i mitt liv då jag gick på förändringens stig, som fortfarande finns kvar, men lite mindre nu för tiden.
Så jag kände att ja, det vore perfekt!
Berätta för henne, så jag fick ur mig det, och hon få reda på det.
Det kändes som om det vore som förr i tiden.
Och det är så det ska vara!

Men ja, haha, otroligt men sant, så håller jag det fortfarande för mig sjäv.
Tills vidare.

Inga kommentarer: