söndag, oktober 28, 2007

Sex on the beach, del 2

..Det här är en fortsättning på förra inlägget jag skrev.
Läs på egen risk, jag döljer inget.


Han leder mig runt hörnet av huset igen och förbi staketet där vi nyss stod. Jag frågar vart vi ska, men han avslöjar inte, vi fortsätter att gå.. Snart kommer vi till en väg, där en herrelös hund sprang omkring. Vi går över, och hunden börjar gå efter oss.

Snart känner jag hur skorna sjunker ner i sand och jag ser havet framför oss, vi är därmed påväg till stranden, eller vi är snarare redan framme..
Jag börjar le och undrar vad fan jag håller på med? Men ler ännu mer och tycker allting bara är roligt, ett äventyr!

Han leder mig längre fram mot vattnet, där det finns solstolar, stannar vid en av dem och sätter sig på den. Jag börjar åter igen le och nu fnissa lite samtidigt som jag försöker plocka av mig skorna. Då de är av tittar jag på honom där han nu halvligger ner, och jag placerar ena benet på andra sidan av solstolen, och sätter mig över honom, med särade ben.
Jag lutar mig ner mot honom och fångar hans mun och vi börjar kyssas igen.

Jag ser att hunden går runt bredvid oss.. vilket känns jävligt skumt, men nästa gång jag tittar har den gått iväg.

Han låter sina händer glida nerför min kropp, och snart har han fått tag i mina trosor som han försöker dra av mig.
Alla tjejer vet dock att det är rätt omöjligt att dra av ett par trosor när man står eller sitter med benen isär, så jag ställer mig upp och drar av mig dem med hans hjälp.
Då passar han samtidigt på att dra ner gylfen på hans byxor och plockar fram kondomen för att trä på den där den hör hemma, på hans snopp, penis, kuk, knullpinne - kärt ..verktyg.. har många namn?
Jag ställer mig åter igen över honom, med en fot på var sida av solstolen, barfota i sanden, och sjunker ner mot honom.. Jag placerar handen under mig för att ta tag i honom och styra in rätt, och så sätter jag mig helt på och låter han därmed glida in i mig.

Det är en rätt surrealistisk känsla då jag sitter placerad där, med kjol och linne på mig, medan han också var fullt påklädd, bara med hans gylf öppen och mina trosor av. Det gav även en känsla av frihet, att slippa bry sig om nakenheten, utan bara att köra på!
Jag började röra mig upp och ner med hjälp av sanden under mina fötter och lutade mig samtidigt ner för att fånga hans mun igen. Jumer jag rör mig desto mer sjunker mina fötter ner och försvinner under sanden. Han börjar söka sig innanför mitt linne och bh och smeker brösten med sina händer och hittar samtidigt ett par fina eurosedlar, och jag skrattar till.
Snart sätter han sig upp, och gör så att jag lägger mig ner bakåt, med honom kvar i mig, och jag fortsätter att röra mig upp och ner, fram och tillbaka, utan att bry mig om ställningen eller hur det kan tänkas se ut.
Så här borde det alltid vara! Enbart fokuserad på en enda sak, just det vi håller på med, och inte vara blyg eller försöka skyla sig eller vad man nu kan göra.
Han söker med fingrarna till min känsliga punkt och vidrör samtidigt som vi fortsätter att rytmiskt röra oss fram och tillbaka.
Snart söker jag mig upp igen, och lutar mig över honom och åter igen kysser honom, tills jag bestämmer mig för att sitta rakt upp och fortsätta det jag började med.
Jag märker att han börjar reagera så jag rör mig ännu snabbare tills han kommer i mig, samtidigt som jag flinar och saktar ner farten.

Jag lutar mig över honom en stund innan jag sakta reser mig upp för att inte råka läcka ut något i mig..
Han frågade hur det var med mig, om jag hade kommit osv, vilket jag inte hade gjort..men jag brydde mig inte om det, bara grejen med att vi just haft sex on the beach var roligare än själva orgasmen. Han frågade då om jag är en tjej som vill ha mer och mer, vilket jag svarade ja till.
Och han log.
Vi reser oss upp och jag börjar klä på mig mina trosor igen, då hans mobil ringer.
Jag gissar på att det är hans kompis som undrar var han håller hus.
Då han lagt på luren undrar han om jag fått på mig allt, men då jag säger "my shoes.." drar han upp dem ur sanden och håller dem i handen medan vi sakta går över stranden och upp mot vägen igen. Han med mina skor i sin högra hand, min hand i sin vänstra och jag barfota.

Vi går så tills det blir asfalt och jag tycker det är bättre att ha på sig skorna.

Jag ler som en fåne och fnissar ännu mer åt vad som just har hänt.

Jag hade just sex on the beach med en helt okänd kille på Mallorca.
Jag knullade just med en afrikan på en solstol.
Med en kort kjol på mig!

Då vi närmar oss stället vi gick ifrån ser vi hans kompis sitta i en bil och vänta, och vi stannar och han vänder sig till mig och säger "Go inside.. maybe i'll come back.." och jag tittar leendes mot honom och svarar "..Maybe.." och det sista han säger innan han kliver in i bilen är "Maybe" med ett leende.

Jag är inte född i farstun, det där maybe skulle aldrig inträffa, det visste jag redan då han sa det, och visste det innan jag kom fram till utestället igen som redan stängt och andreas satt utanför med några fyllon och väntade. Klockan var över 5 på natten eller morgonen, då stället stängde.
Jag går fram och flinar och han frågar var jag har varit.
På stranden, svarade jag, och mer behövde jag inte säga.

Inga kommentarer: