söndag, oktober 28, 2007

Sex on the beach, del 1

Jag är på Mallorca under två veckor på semester för att hälsa på min syster som jobbade där.
Det är onsdag, och om några dagar åker jag hem, vi har födelsedagsfest för B.

Jag har, kvällen till ära, klätt mig i en väldigt kort kjol som var svart, med färggranna ränder som gick i flera färgnyanser, två av dem var rosa och lila, därför klädde jag mig även i ett illrosa linne. Förmodligen inga kläder jag skulle gå runt med i sverige, men nu var jag som sagt på Mallorca.

Vi satt och drack och pratade och skrattade och när kvällen började bli natt, eller snarare, när natten började bli ännu mer natt, beslutade sig Andreas för att åka in till staden Alcudia för att festa ännu mer. Vi höll nu till i en stadsdel som hörde till Alcudia.
Ingen ville följa med, men jag var på humör!
Andreas ville dra med mig ut, han ville festa med Anna's syster! Ett syskon helt enkelt.
..och hon släppte iväg mig, med orden att Andreas skulle ta med mig hem sen också.

Jag tog på mig svarta högklackade, men bekväma, skor, och stoppade ner lite euro's innanför bhn. Kjol och linne, inga fickor! Sedan lämnade jag mobilen på bordet och gav mig iväg.

..snabbspolning..

Jag har för mig stället hette Apoteket eller liknande, och det var mer ett ställe för svenskar.
Väl inne ställde jag mig direkt framför Andreas och frågade honom vilka som är heteros på stället. Eftersom han inte är hetero så tänkte jag att han nog vet vilka som faktiskt är det. Han pekade ut ett par, och jag la ur radarn över lokalen.
Ingen som lockade, förutom en enda, litegrann åtminstone, men vi kom överens om att han inte riktigt såg ut som att han bestämt sig var han skulle hålla till.
Jag gick en bit med min drink och lät blicken sväva över alla, tills jag fastnade vi en människa framför mig som stod och tittade på mig.
Han var svart (jag har fått något för mörkhyade), och såg söt ut.
Jag böjer huvudet lite åt sidan och tittar ännu mer och bestämmer mig för att gå fram.

Jag: Hello
Han: How are you?
Jag: I'm fine

Strax står vi och dansar mot varandra, jag - full som jag är - rör mig fram och tillbaka och står så tätt så att jag närmast gnider mig mot honom.
Han talar om hur sexig jag är, och vi börjar dansa ännu närmare.
Jag noterar att han är riktigt söt, särskilt när han ler, hans ögon ler samtidigt.
Vi fortsätter dansa tills en tjej kommer fram och avbryter, hon frågar honom ifall de inte har träffats förut, och snart kommer hon ihåg var. Han är servitör på ett populärt uteställe! Eller restaurang, eller vad det kallas. Lustigt nog i samma stadsdel där jag håller till, hos min syster.
Medan han svarar henne märker jag att vi står och håller varandra i handen, flätar ihop fingrarna i varandra och står fortfarande väldigt nära.

Hon vänder sig till mig och frågar var jag kommer ifrån, och jag svarar på engelska att jag är från sverige, sen börjar hon prata skånska med mig.
Hon säger snart hejdå och ber oss fortsätta med det vi höll på med..

Vi börjar dansa tätt ihop igen, eller, gnider oss tätt, och han tar min hand och placerar den på sin bula frampå byxorna, för att visa vad jag har åstadkommit.
Jag tar snabbt bort handen och säger "no, no" och dansar vidare.
..han frågar ifall vi inte kan gå ut lite, till friska luften.
Jag svarar att jag inte vet riktigt, jag måste hitta min kompis, men utan att ha gjort det går vi ut ändå.
Han leder oss bort en bit åt sidan, förbi sidan av huset, och jag påpekar att jag inte känner honom och att det inte direkt känns säkert att gå iväg ensam.
Vettet går inte ur huvudet med alkoholen helt enkelt!
Men vi går inte så långt, kan fortfarande höra och se folk utanför stället.

Vi kryper under ett staket och ställer oss sen lutade mot det, jag halvsitter och han står framför mig. Jag med benen isär och han står tätt, tätt inpå. Han börjar kyssa mig och jag är inte sen på att hänga med, men då han börjar fingra med sina byxor hajjar jag till.

Det enda jag får fram är något i stil "..no.. wait. we can't do anything without a condom"
..fast tänk då på att jag var full, och jag är askass på att hitta engelska ord.
Sen var det mest en undanflykt att inte göra någonting alls.
Jag skjuter undan honom och går bort ifrån staketet, och han frågar om han ska gå och köpa kondom, så att vi kan ha sex. Jag svarar gång på gång "I don't know.."
Och han; "If you want, i buy condom, if you don't want, i don't buy."
"I don't know..."

Vi går tillbaka till stället, jag letar upp Andreas och killen går till sin kompis igen.
Det första han gör är att rätta till mitt hår, som tydligen står åt alla möjliga håll efter kyssleken runt hörnet. Och jag går rak på sak och säger "öööhh.. han vill knulla med mig, vad ska jag göra?" och Andreas svarar fint.. "Gör som din syster skulle gjort, knulla honom mot ett staket!".. Jag funderar under några sekunder och säger "jamenfan! Varför inte!" och går snabbt iväg med fokuseringen på killen igen, denna afrikan. Jag går fram, tar hans hand och försöker dra ut honom igen.. han frågar om han ska köpa kondom, och jag tittar på honom och ger honom en nick, och så försvinner han in på toaletten eller vad tusen kondomapparaten var någonstans.
Sen går vi ut..

Inga kommentarer: