lördag, oktober 06, 2007

Nya möten under träningspass

Träningspass och Dag 2.
Saker och ting går sakta men säkert framåt. Inte mängder av energi i min kropp, men det ska komma det också efter några dagar.
Men har ändå lyckats ta mig igenom ett prova-på-träningspass.

Men nu till det viktigaste!

En tjej där, i min grupp, började prata med mig. Tänkte i torsdags då vi satt i gruppen att den där tjejen där borta ser trevlig ut, kanske man kan få kontakt med någon gång.
Och så kom den.
Jag kom dit ensam, eftersom E och E inte kunde komma någon av dem, och det gav mig ju möjlighet att lättare komma i kontakt med andra som jag inte redan känner till.
Så det var positivt!
Vi stod ihop och tränade, och skrattade och pratade och drack vatten ihop.
Sen frågade hon om jag hade tränat något där ute med maskinerna, kondition och styrke, vilket jag ju tillbringade sommaren med!

Det slutade med att jag visade henne hur man använde några maskiner, och vi pratade om ditten och datten och hur våra liv utstakade sig till att ta oss till samma grupp.

Trevligt att få en ny kontakt!
Kan säkert bli träningskompis eller fritidskompis också någon dag.
Bra att ha många!

Inga kommentarer: