fredag, juli 27, 2007

Singelliv

Nu lever jag det där singellivet igen.
Det jag minst av allt vill vara, singel, och det jag helst av allt vill ha, ett förhållande, det både finns och inte finns.
Så jag får göra det bästa utav det helt enkelt.

Helt oplanerat cyklade jag iväg igårkväll. Efter att ha jobbat, och tränat, och var allmänt trött.
En kvarts prat blev en kväll med liveprat och lite saker i en säng. Och efteråt blev det mer prat och flin och musiklyssning, och sen blev det sömn.
Cyklade till jobbet därifrån, vi skulle upp samtidigt.

Grejen är väl mest att jag för bara några dagar sedan kom underfund med att tiden är förbi, att jag inte har lust att engagera mig där igen, att inte göra något igen.
Men det ändrades visst huxflux.
Det skulle dock inte ha skett ifall saker och ting var annorlunda.

Men tydligen ska jag fortsätta vara singel..
Och då får jag väl leva som det också.

Det var förjävla trevligt igår!

Inga kommentarer: