tisdag, juli 03, 2007

Händerna på täcket

Imorgon ska jag på träningsrådgivningsmöte för att lära mig lite om gymgrejer och sen vet jag inte riktigt vad som mer händer.. jo, personligt träningsprogram, eller så blir det senare.
Klockan 17.00 ska jag vara där, och efteråt ska jag fortsätta träna själv.
Jag gör som E, byter om innan och drar dit, och stannar kvar.

Hela dagen imorgon är faktiskt fullbokad..

Det kom nämligen ett förslag, eller någon bestämde något.
Jag frågade D om han kunde komma hit idag.. men han var upptagen, istället sa han att han tyckte vi ska ses imorgon efter att jag har tränat.
Redan där blev jag paff.
Klockan 20.00 ska vi ses.
Och inte ska han sova över..
Så jag frågade om vi ska äta något, då sa han på pizzerian.
Och nej till att gå upp till mig sen.

Vi ska med andra ord äta ute ihop, och umgås som riktigt folk, och prata, och.. herrejösses.
Det är det jag har velat hela tiden, tillbringa tid med honom, lära känna honom.. Umgås med honom.
Och nu föreslog han det helt själv.

Men jag blev skitnervös över det.

Ska bli intressant, och läskigt.

Nu blir det verkligen händerna på täcket.

Inga kommentarer: