torsdag, september 04, 2008

Sjukliga sexinviter

Det mest irriterande är när man blir "bjuden" till personen man tidigare duschat med, för att göra lite mer saker, och man inte orkar pågrund av att man är sjuk!

Viljan är ju långt ifrån bortsprungen.
Men huvudet? ha! never ever.
usch, säger man då.
Inte ens när personen säger "det är bara för dig att ligga där".. haha, jo tjena. Det låter ju trevligt, men jag orkar inte ens tänka tanken.. hur ska det gå till? jag kan knappt stå upprätt, och att då gå biten dit bort, och sen kanske stå upp i en dusch, och samtidigt klara av att hålla mig klartänkt?
Jomentjenare.
Och då blir man sur!

Och när personen i fråga pratar om att komma hit!
Jomenvisst. Kom du till rummet här där det är lyhört och på andra sidan dörren sitter mamma och B. Jovisst.
Nej.

Vafaaeeen!
Mycket får man stå ut med då man är sjuk!
Särskilt när man inte ens vet ifall denna invit kommer att upprepa sig.
Bah.

Och shit vilket intelligent inlägg detta blev!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukdom kan verkligen sätta stopp för sexlusten, lika så lyhörda lokaler!

Hej förresten, vet inte hur jag hittade hit men nu ska jag följa din blogg och se om den trivs i mitt huvud. Sköt om dig!

Sussilago sa...

klumpesnusk:
Det jobbiga är ju att jag oftast får starkare sexlust då jag är sjuk!
och nu har jag blivit lite het på gröten, men ajg orkar ju knappt tänka tanken längre än det.

Sexlusten består, men orken försvinner totalt! Jag blir så jääävla... gah!

Hejhej! Roligt att du hittade hit iaf! Jag håller tummarna över att du stannar kvar :)