söndag, september 14, 2008

Myskväll

Jag har en jävla massa att skriva om här egentligen..
Men det blir aldrig av, jag är t.o.m dålig och har för mycket i huvudet för att svara på mail ifrån familjen jag ska bo hos.

Men.. liten uppdatering.
Jag har lagat mat med N, det blev jättegott och vi kikade på film och hade det trevligt.
han fyllde 27år i måndags, så jag haft med mig två presenter. Ett 1liters ölglas som det stod "En Stor Stark" på, och ett miniölglas, får plats ngr cl, där det står "En Liten Stark" på.. Skojigt och liten pik! Öldrickande människa.

Det blev ingen övernattning där, det är tydligen stor skillnad på att sova över/med då man inte är full! Vilket jag påpekade, hur dåligt det låter. Men det fick väl vara så, så jag drog hem.
Det var helt okey att jag inte sov över, det enda som kändes jobbigt var att åter igen säga byebye. Jag fick tillbaka den där jävla resfebern och tankarna över det så det gjorde det lite sorgset i mig.

Skickade sms till denna andra kille, han som grundlurade mig och han som har retat mig hela tiden då jag har varit sjuk! Ja.. han som jag har velat bli frisk för.
Och nu var jag frisk.
Vi skulle egentligen ha haft träffen på onsdagkväll, men jag flyttade fram det till tisdag (om två dagar) för att matlagningsdagen blev framflyttad.
Men så skickade jag som sagt sms då jag kom hem, fick svar 2 timmar senare och vi skrev lite om den där sorgsenheten jag hade och att jag behövde gömma mig lite.
Han var inte sen att skriva att han ju fanns där.
Vilket slutade med att jag cyklade dit mitt i natten.
Skitnervöst.

Vi satt bredvid varandra och pratade om allt och inget och att jag faktiskt vågade mig dit. Under vissa stunder vågade jag knappt titta på honom, men det blev bättre och bättre.
Sen gick vi och la oss.
Och om jag skrivit något om mys förut så..
Shit. Mysigaste killen jag varit i närheten av.
Han hade å andra sidan lovat massa mysighet, vilket han påpekade, och gav mig det i rågor.

Efter en halvtimme-timme med enbart mys så.. hm.. planen att hålla det till mys gick inte riktigt längre. Vi gav upp.

Min jobbarkompis, som är kompis med honom, flinar fint varje gång vi pratar om honom.
Och då hon och jag skulle åka och hälsa på en annan jobbarkompis tyckte hon att vi skulle åka förbi honom. Han visste bara att hon skulle komma, och så dök jag också upp.
Trevligt att träffa igen. Jag tog mig en kram då vi gick sen.
Och sen fortsatte vi att smsa igen, han jobbade natt, jag hade tagit jobb på lördagdag..
Efter att han gått av sitt pass, och före jag började jobba, åkte jag dit och tog mig en lång morgonkram.

Och nu försöker jag hålla mig ifrån att bli galen här, för jag är extremt dålig på att vänta och det är två dagar tills jag ska dit på våran riktiga träff-myskväll!

Inga kommentarer: