tisdag, augusti 05, 2008

Tjejer, håll er kvar!

Just nu känns det som om jag håller på eller har tappat kontakten med mina tjejkompisar. Nummer 1, nummer 2 och nummer 3!
Och när jag väl kommer på att det kanske vore bra att kontakta lite, så får jag annat i huvudet strax efter, saker att göra - måsten, att liksom alla andra tankar faller undan, och plötsligt har det gått en månad!
Vafaen!

Jag skyller på att jag har förjävla fullt upp.
Å andra sidan tar inte de heller tag i kontakterna, men nu är det ju jaaaaag som känner att jag glider undan!
sommartider samtidigt, jag jobbar heltid och flyttar och donar och gör det och det och det och herrejösses!

I september, då jag inte har lika mycket jobb och grejs, så ska jag försöka ta mig iväg till Linköping och leka med J. Sen ska jag ta mig till någon skog vid Vedum/Vara någonstans och leka med H.
Och samtidigt leka med E på hemmaplan.
Vafan, jag åker ju snart!

Usch och fy.

Men tjejer, försvinn inte för allsin dar!

Inga kommentarer: