söndag, augusti 03, 2008

Här är jag

Jag har flyttat färdigt.
Jag bor numera hemma hos mamma, lillebror och B.
Jag har därmed också flyttstädat färdigt, med mammas hjälp. (Tack!)
Jag har just, för några timmar sedan, kommit hem ifrån Wacken, Tyskland, hårdrocksfestival med 65.000 hårdrockare som betalande gäster. Dit åkte jag tidigt på morgonen i onsdags, kl 4 närmare bestämt, och kom hem idag kl 12 - efter att ha kört hela natten. Jag körde kanske i 2 timmar iofs, men mer eller mindre vaken alldeles för många timmar.
Jag ska upp och jobba kl 7 imorgonbitti.
Och jag är jävligt trött.

Och imorgon ska jag plocka ner och packa upp saker ifrån Festivalandet.
Sakerna att göra tar aldrig slut!
När ska jag slappna av och bara vara?

Inte än, inte än, för jag måste koncentrera mig på att hela tiden vara tillgänglig för samtal ifrån lämplig värdfamilj i USA.
Och sen ordna med andra saker runt där.
Och så jobba ja.
Och ja shit.

Godnatt.

Inga kommentarer: