måndag, juli 10, 2006

Möblering

Nu är jag hemma igen.
Har haft det skojigt, och jobbigt. Men mest skojigt.

Idag bestämde jag mig för att förändra lägenheten, så jag ritade av min gamla ritning över lägenheten och klippte lite, så att jag hade lösa modeller som jag kunde möblera med.
Och sen släpade jag runt alla möbler i lägenheten tills de stod på ny rätt plats.
Färdigt är det nu, och det blev jättebra! Dock stökigt, men det ska jag nog hinna fixa upp innan dagen är slut.
Eller kvällen, natten, etc..

Lyckades skapa fram två rum i ett enda!

Denna bild är på lägenheten innan jag möblerade om. Där har jag mätt alla väggar och möbler med en söndrig linjal. Skalenligt. Enormt duktigt helt enkelt.


Och här är lägenheten som den är nu, ommöblerad!
Två rum i ett enda! (Mina byråer och hyllan avgränsar rummet, skapar en vägg vid sängen.)



Visst blev det bra?
En helt ny lägenhet. Min 32" TV står på byrån mittemot soffbordet.
Superb!

Inga kommentarer: