fredag, juli 14, 2006

Brakare mitt i natten

"Fan vad skönt det är att sova ensam ändå.. när jag sov hos syrran vaknade jag mitt i natten av att jag la av en brakare :P jag blev helt rädd, sen låg jag och knep och hade problem såfort jag somnade eftersom jag slappnade av :P funkar helt enkelt inte att lägga brakare i sällskap"

Jag försöker komma på några negativa saker om att ha sovsällskap.
Borde gå lättare att somna i vetskap om att man kan lägga brakare ifred iaf..

..De tar uppenbarligen även alldeles för stor plats, stjäl täcket ifrån mig och snarkar som en gris.
Men å så söta de är..

Äsch. Jag vill fanimej lägga mina brakare ifred.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är sköntatt lägga av brareak

Anonym sa...

det är skönt att släppa loss

Anonym sa...

det är skönt att slääpa brakare

Sussilago sa...

Men shit, jag tror jag har fattat det nu.