lördag, juli 15, 2006

En såkallad "filmkväll"

Det där om att sovsällskap är så dumt tänker jag låtsas om att jag aldrig skrev.

I söndags eller måndag, minns inte riktigt, började jag prata med en pojke - som jag nämnt här förut. Samma snubbe som jag sett flera gånger på bussen påväg hem. Det där med ödet, jadda jadda.
Inatt pratade vi igen, och han började kalla mig för "feeeegiiiis!" eftersom jag sa emot hans försök om att få över mig till sig. Retades mest. Efter bortförklaringar om att jag var jättetrött och sen erkände att det var skitläskigt lyckades han övertyga mig.
Jag tog min cykel och cyklade iväg mitt i natten runt klockan 1. 10 minuters cykelväg. Runt halv2 satt jag placerad i hans soffa och kikade på CSI.
Strax valde vi ut en film som vi skulle kika på - jag fick välja ut, men det var klurigt.
Kill Bill blev det.
Men den såg jag inte så mycket av.
Jag hade nämligen placerat mig i hans 160-säng efter att han påpekat att jag faktiskt också får plats i den.
..och så började han mysa, lägga armen om mig.
Sen gick det som det gick.

Fy sjutton vad svårt det är att hålla på sig, att inte ge med sig och välkomna honom in i.. ja.. du vet. Men ha, tji fick han. Eller var det jag kanske? Försökte reta upp mig hela tiden medan jag retade honom med ord.
Han var hur mysig som helst, och skojig.
Kan tänka mig hur det vore att...

Jag sov över.
Kom just precis hem.

Och vi sa att vi skulle kalla det för "Filmkväll" eftersom jag påstod att man inte sover över på första dejten! :-P

Herrejösses.
Får höra av mig igen till honom så vi kan upprepa.. ;-)

Inga kommentarer: