torsdag, december 06, 2007

Uppdatering av länkar

Nu har jag uppdaterat mina länkar en del genom att lägga till några av dem jag har läst ett längre tag, orden som jag fastnat för.

Fuck you right back! (Jag följde Alex Schulman's blogg innan den las ner.. sen flyttade jag över till bloggen som tillhör hans dårvarande fästmö, numera hans fru, Katrin.)

Daniel Breitholtz (En i idol-juryn, min favorit, duktig på att skriva, och har mycket tänkvärdheter.)

Magnus Uggla (Denna vet väl alla vem han är.. och han har visat sig vara väldigt rolig i text!)

Petter - Goddamnit (Hiphoparen, såklart, såklart! Skriver också en hel del roliga saker, och har roliga ideér och söta barn.)

Dagarna (En kvinna som ingår i Schulmanfamiljen, skriver roligt och intressant. Hon har även en matblogg som finns länkat på hennes sida som jag ibland kikar in på)


Det var allt vad jag hade att komma med för stunden!

Inga kommentarer: