lördag, augusti 18, 2007

Resfeber

Jag har fått lite resfeber..
Väldigt nervös.

Jag hade ont i magen igår av nervositet, men det försvann totalt då jag fick besöket..
Jag begravde mig i en famn och tänkte på helt andra saker.
Nu har jag inte besök, inget sällskap, och nervös har jag blivit igen..

Skulle vilja få den där famnen igen, känna den där handen mot min rygg lämna ett varmt avtryck.
Bli omhållen efter att ha sagt Godnatt och känna tryggheten med att ligga strax intill någon.

Det är en sådan där typiskt kväll då jag känner mig ensam, och blir sorgset påmind om att det inte längre står någon i min dusch, som snart kommer komma ut därifrån, och avfyra ett stort leende. Och inte heller känns det som om att jag om sisådär.. 6 timmar kommer sitta i en bil påväg till Landvetter.

Men det kommer väl det också..

Inga kommentarer: