måndag, augusti 13, 2007

Ännu mer lista

Ta fram mobilen och skriv namnet på den som står vid respektive nummer


2 - AnnaKarn
8 - Daniel
20 - Hugo
16 -
Helene
1 - Anna-syster
11 - Dotanuki
4 - Gun bageri
19 - Hubbe
13 - Emelie
10 - Djurkliniken
6 - Carola


F: Har du pussat nummer 13?
S: Näe, det har jag ju inte gjort.

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 16?
S: Haha jadu. någon av gångerna då vi skrattade som mest. :)

F: När ska du träffa nummer 1?
S: På söndag! Mallorca!

F: Är nummer 11 söt?
S: Ja, det är han.

F: Vad var ditt första intryck av nummer 10?
S: Öh.. ja.. något bra som kan knipsa av min katt's manliga kulor?

F: Hur träffade du nummer 2?
S: På jobbet.

F: Gillar du nummer 8?
S: Ja, och det är väl kanske inte det allra bästa.

F: Har du träffat nummer 8 den senaste månaden?
S: Det var nog exakt en månad sedan vi sågs.

F: När såg du nummer 13 sist?
S: I onsdags!

F: Har du varit i nummer 19 hus?
S: nope.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 4?
S: Jadu, förmodligen aldrig? min chefliknande på bageri jag var på.

F: Är du nära vän med nummer 20?
S: Njae, det kan jag väl inte direkt påstå. Dock är det en av mina närmaste vänner's pojkvän och sambo!

F: Har du gått på bio med nummer 8?
S: Nope, dock nämnt det någon gång.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 13?
S: Haha javisst, som kompisar!

F: Vad pratar du och nummer 10 oftast om?
S: Om min katt förmodligen.

F: Känner du nummer 1?
S: Jo, hon är ju ändå min syster.

F: Skulle du kunna ge nummer 6 en kram?
S: Nja, är väl inte riktigt något jag känner för.

F: Hur är vänskapen mellan nummer 16 och 10?
S: Jadu.. den funkar säkert. Dock är det väl inte direkt någon kontakt som man så väldigt gärna vill ha.

F: Hur länge har du känt nummer 11?
S: Känt och känt.. pratat några år, längesen nu. Träffat en gång.

F: Har nummer 2 ett förhållande?
S: Ja, hon är gift och har barn.

F: Har du velat slå 8 i ansiktet?
S: Slå och slå.. men jo, något ditåt.

F: Hur träffade du nummer 11?
S: På internet.

Inga kommentarer: