fredag, februari 23, 2007

Min dag

Idag har jag varit duktig som fan och haft det rätt så bra och skoj.

Börjar med att jag kliver upp och går i 40 minuter till jobbet, börjar 07.15.
Sen möter jag Amir, den där snubben på jobbet jag var intresserad av i början i massa månader, och som jag hamnade hos efter den första företagsfesten och jag låg i hans säng? Ja, utan honom då.
Ja, han ja. Han mötte jag i lunchrummet, och han frågade hur det var med mig och jag motfrågade och han skrattade och tjohej.
Dagen började rätt bra med andra ord, roligt att få kontakt igen.
Och sen skulle jag vara i renseriet, perfekt. Min avdelning!

Sen när klockan slår 16.15 så ska jag gå hem, fast då kommer Maria fram och pratar och det slutar med att jag är kvar i typ 25 minuter extra och hänger med henne och några till och pratar om att ha tre killar samtidigt, och oj vad bra för då fyller man alla sina hål - kläcker jag ur mig.
Jippi ja.
Skratt och ståhej.

Sen går jag hem i 40 minuter.
Och så märker jag en sak som inte är längre, vilket är bra, så jag blir lite glad.
Sen går jag till stan i 33 minuter för att se på bio.
Linas Kvällsbok, den var skojig.
Sen i slutet fick man se såna där.. tagningar som blivit lite fel, då de börjat skratta och så.
Se den!
Den var värd det, hehe.

Sen gick jag hem i 31 minuter, för då gick jag fort eftersom jag frös så förjävligt.
Sen när jag kom hem så var jag fortfarande inte det jag var förut, så då blev jag ännu gladare.

Och nu fryser jag massor fortfarande och har just tappat upp ett varmt bad jag ska lägga mig i.

Hej hopp!

Inga kommentarer: