söndag, februari 25, 2007

Kvinnlig porrproducent

Jag hörde reklam på tv om det där nya tjejsexprogrammet Lustgården, "..och vi har pratat med (något liknande) en kvinnlig porrfilmsproducent!", med betoning på kvinnlig.
Man hör dem säga det med en helt positiv attityd och med ett leende på läpparna.

Jag är varken för eller emot porr.
Men sen när blev det bra med porrfilm sålänge det är en kvinnlig producent? Samma sak åt andra hållet, sen när blev det dåligt med porrfilm sålänge det är en kvinnlig producent?
Jag är för jämställdhet och att alla ska behandlas lika och jadda jadda.
Varför då skilja kvinnlig mot manlig när det kommer till porrfilmer?

Bara något jag reagerade på.
Som jag alltid gör.

Jag är så trött på sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är bra för att hon har varit med och blivit knullad och säger till de som ska vara med hur jobbigt det är så att de vet det, inte att det är bra!

Det beror naturligtvis inte på att hon är kvinna, men tjejer kan lita på en kvinna som varit med och som säger sanningen.

Sussilago sa...

Anonym: Okey, jag förstår argumentet. Men samma sak ändå, kunde lika väl varit en man. :)
Men skitbra dock, att ha en sådan som vet hur det är!