fredag, februari 09, 2007

En gammelhet

Okey, anna nicole smith är död.
Det läste jag om direkt det kom upp på dendär tidningen.
Och oj, tänkte jag, vad hemskt, så synd. Värst vad uppskruvad man blev, men mest tänkte jag på hur hemskt hon hade haft det då hennes son dog.
Jaha. En kändis dör, och det blir något stort på något sätt.
Men i nästa vända kände jag mig lite trött, och usch vad stökigt jag har.
Och hoppsan, jihooo, snart får jag pussas igen!

Sen var nyheten en gammelhet, och det var ingen stor grej längre.
Varför skulle det vara det egentligen?
Jag har aldrig haft någon personlig relation med kändisen.
Hade iofs varit annat om jag avgudat henne.
Men det.. har jag långt ifrån gjort.

Idag läste jag om att Anja åkt skidor bra. Och sen hur uppskruvad hela USA blev av den där gammelheten. Sen kom jag att tänka på ännu en gång att jag snart ska få pussas.
Och då blev jag glad.

Enormt glad faktiskt.

Inga kommentarer: