torsdag, maj 11, 2006

Träningsnarkomanens födsel

Okey, det är så här.
Jag håller på att genomgå en förändring när det gäller både kropp och själ.
En förändring jag själv har tagit tag i och genomfört en bit av redan.
Idag kom jag till en fjärde del.

Få igång min kropp.

Jag vet att jag aldrig kommer iväg på olika träningspass eller liknande, med mycket folk, så istället tog jag hem träningspasset hit. Kort och gott; jag köpte en träningsvideo.
Friskis och svettis, 54 minuters träning på många olika vis.
Jag satte igång den direkt jag kom hem, då jag hämtat den.
Och jag höll ihop igenom hela.
Helt otroligt.
En början till något bättre.

Nu är jag fruktansvärt trött och svettig utav bara helsike.
Och golvet var dammigt..

(Tror du på dagens rubrik så måste du inse att du inte känner mig för fem öre.)

Inga kommentarer: