onsdag, maj 17, 2006

Häckspaning

Jag har förbannat svårt för mellanting har jag märkt.
Antingen allt, eller inget.

Sätter någon en chipspåse framför mig så lär jag inte ställa in en full chipspåse i skafferiet, den hamnar snarare i sopen - tom.
Jag måste förbjuda mig själv från saker för att lyckas.
Noll tolerans.
Helt.

Men nu tänkte jag på pojkar.
Inte på chips.
Jag hade svårt att välja, svårt att inse vem jag tänkte mest på.
Båda blev jobbiga.
Jag la ner den första.
Sen la jag ner den andra.
Allt eller inget.
Nu är mitt dilemma att jag inte vet om jag verkligen inte är intresserad..
Inte så att jag ogillar dem, och inte heller så att jag är störtförälskad i dem. Men.. något måste det väl finnas. Ska jag verkligen skita helt i dem? Och om inte, i vem av dem?
På fredag ska jag på en företagsfest (afterwork) där en av dem kommer deltaga.
Det är dumt.
Dumt, dumt, dumt.
Jag borde fortsätta på detta jag lyckas följa ett tag nu. Strunta i dem.

Senast idag spanade jag in hans häck.
Jag vet inte vad jag sysslar med.

Uh.
Denna blogg blir ju bara mer och mer intressant, eller hur?
Hujedamej.

Inga kommentarer: