söndag, maj 07, 2006

Jag är hulken!

Besöket gick väldigt bra, jag hade inte behövt vara så nervös som jag lyckades bli.
Det var dock lite svårt att komma på något att göra..
Vi har ju inte direkt haft som vana förr att umgås som vänner. Bara vänner.
Var osäker hur planerna var nu, och vad jag själv ville etc.

Kvällen spenderades i soffan framför några filmer, tre stycken. (skoj att kika nu när jag har sladdar mellan tv och datorn..). Madagascar, Batman Begins och Alexander. Alla tre var bra på olika vis. Två av dem hade jag inte kikat på förut.
Drack lite alkohol gjorde vi också, och som vanligt började jag känna vissa saker efter att ha fått i mig ngr klunkar av den första cidern. Jag har alltid en förmåga att bli.. hm. sugen.. på vissa.. saker.. då jag fått i mig cider. Vilket höll i sig eftersom jag drack två till. Men samtidigt var det något som sa emot att något skulle ske.
Blev inget mer dricka för mig sen, kände mig inte sugen att hälla i mig massa explorer som inte ens är så gott och till råga på allt bli stupfull och göra saker som jag kanske inte ens känner för att göra. Typ, springa naken på torget och ropa "Jag är hulken!". Det vore ju rätt olämpligt.
..eller ha intimt umgänge.

Nej, mina känslor är helt borta, vilket kändes väldigt betryggande.
Kände inte ens för att sova ihop med, så jag gav sängkläder till honom där han satt i soffan - vilket talade för sig självt.
Tror vi stod på samma nivå där.
Får väl fråga om inte annat hur han såg på det.

Men det här kändes bra!
Jag kan faktiskt tacka nej (trots att inte frågan kom upp, men ändå).
Och han är fortfarande söt.
Men inte söt på det viset att jag kan falla för honom igen.
Den tiden är förbi.
Och det är bra.

Jag fick en händelserik helg trots allt.

Och jag är glad!
Hihi.

ps. Han hade med sig chips.. (Klicka här för att förstå)

Inga kommentarer: