tisdag, juli 22, 2008

sedan sist..

Det händer mycket och har hänt en jävlans massa.
En av sakerna är att jag numera har en tom lägenhet, som ska städas på en vecka för att sen säga adjöss.

En annan sak är att jag hamnade hos N i helgen och sov över och idkade såna där kroppsliga saker - efter att vi pratat om allt då, nu och sen.
Hade det inte regnat dagen efter hade jag fått åka bak på motorcykeln för första gången.
Jävla regn!

En tredje sak är att det kommit fram en sjätte familj, men de hörde aldrig av sig. Dock fick jag ett telefonsamtal ifrån Stockholmskontoret tidigare idag där de frågade, med hänvisning ifrån Boston, ifall jag hade någon möjlighet att skaffa mig erfarenhet av barn under 2 år innan jag åker - för mamman i familjen har just fått veta att hon är gravid.
Nehej, det kan jag ju inte, så då blev det visst inget där heller.
Det var synd, stället de bodde på verkade trevligt! Nevada heter delstaten, där det är minst nederbörd av dem alla, och torr luft - bättre än här alltså, och granne med californien!
Men icke sa nicke.

Vad har mer hänt?

Hm.. igår föll det några tårar nerför kinderna efter att ha fått en fläkt utav det förflutna kastat på mig. En liten familjemedlem som var en av sakerna jag flydde ifrån då jag drog hemifrån för 4 år sedan. Jag bosätter mig ju där igen, och den där bor liksom fortfarande kvar.
Mamma fick trösta.
Hon som aldrig gör det annars - för jag tillåter det inte.

Och så duschade jag med Spanet igår igen, eller snarare inatt.
Och det blev kanske inte enbart dusch denna gång, men nästan enbart.. typ.

Liten uppdatering!
Det kanske kommer krångla sig lite med internet för mig. Måste krångla med comhem och sen antagligen skaffa mig en router och fixa ihop internet med brorsans internet.. Ah, krångel. Måste ju ha det!

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer: