onsdag, juli 23, 2008

Lite förklaring om uppdatering

Angående förra inlägget..
Det är inget To be continued med N.
Att vi sågs berodde på att vi skapade en liten kontakt och båda var fulla och båda har saknat närhet något så väldigt mycket. Allt var bra då vi sågs och under tiden och efteråt också, inget konstigt alls.
Jag frågan honom igår ifall han tror detta bara var en engångshändelse eller ifall han tror det kommer hända igen.
Han trodde det första, och skrev något som att vänta på den "rätta".
Jag var trött och extra känslig då jag frågade, men iom att jag faktiskt kände ett styng av sorgsenhet över det - inte mycket alls, men tillräckligt - så insåg jag att det är bäst att det var ett engångstillfälle.
Men sen handlar det nog mycket om egot och möjligheten till någon.
Jag är inte den rätta för honom.
Men han är heller inte den rätte för mig, man får tänka så.
Och jag vill inte gå igenom det jag gick igenom för två månader sedan, igen.
Dock kan jag inte säga att det aldrig mer kommer att inträffa, det kan ingen säga.
Jag vet inte ens ifall jag kommer stoppa mig ifrån det den dagen tillfället kanske kommer.

Och när det gäller familjer i USA. De kommer och går, vissa pratar inte ens med mig. Strax efter att familjen som var gravida lämnade sidan, så kom en ifrån Californien igen, woho! Men de försvann lika snabbt. Nu har jag dock en familj som bor i Brooklyn, New York.
Det vore ju fräckt. Eller vad säger du?

Detta blir ett blandat inlägg.. Men det brukar ju vara så.

Igår sa min kropp ifrån tror jag.
Igårkväll.
Det har varit så mycket, flytt i helgen, jag bar allt tillsammans med min lillebror, mina armar har värkt, och sedan har jag fortsatt att packa själv, och i måndags drog jag ett till last med enbart bilen ner till Alingsås igen, och dagen efter - tisdag - jobbade jag, och då jag kom hem fortsatte jag att greja, städa lite, packa ner till bil och köra till mamma och vän.
Igår var jag en zombie. Gick upp och ner som ett annat spöke. Lite farligt att köra bil då, men fick koncentrera mig extra, körde åtminstone inte så långt.
Igårkväll orkade jag knappt resa mig upp, och då jag kom till toaletten körde magen igång, och plötsligt kändes det som om jag skulle spy.
Vilket höll i sig ett tag..
Sånt har jag inte tid med!
För säkerhets skull ställde jag en papperskorg vid resesängen. Tillslut somnade jag - efter att ha sms'at med N.
Och idag är jag inte alls utvilad, huvudvärken ligger och väntar och tungt är det också i huvudet.
Kroppen känner sig trött, och jag är inte ens halvvägs i städningen, och det finns lite kvar att få iväg härifrån, och telefonsamtal att ringa, och vetskapen att jag snart, inom ett par dagar, ska bosätta mig hemma igen. Det är så mycket! ..för mycket.
Och samtidigt jobbar jag!
Jag vet inte alls hur jag ska lyckas med allt.
Och om 3 timmar börjar jag jobba igen.
Det är meningen att jag ska städa nu.

Inga kommentarer: