lördag, juli 05, 2008

nakendusch

Jag har gjort något sånt där galet igen som folk som inte känt mig de senaste åren inte kan tänka sig att jag skulle kunna göra.
Som jag tror åtminstone.

..och jag hann skriva ett väldigt långt utlägg om hela grejen och beskrev detaljer så att man kunde följa med i historien redan ifrån början.
Men jag bestämde mig för att sudda ut allting och börja om.
Börja på nytt.
Börja kort.

Häromkvällen då jag kom hem från jobbet efter 22, drog jag ut igen och gick över till ett sött span (ja, någon söt människa som man har hittat som man kan spana på, nyfiken så), satte mig vid och pratade med. Sen skulle spanet duscha, och jag kunde följa med in och sitta på toaletten och prata samtidigt.
Strippning framför mig i ett litet badrum.
Svårt att hålla blicken uppe, kämpa med att inte blicka neråt.
Naket.
"Ska inte du också duscha?" är en fråga som snart ställs.
Jag skrattar och suckar och skrattar igen och pratar om att våga, sen "äh vafan" och kläderna drogs av och in i duschen, eller badkaret, klev jag i, med skydd av draperiet i ett par sekunder.
Sen var det naket.
Båda två.
I ett badkar, ståendes mitt emot varandra.
Kroppsligt sätt finns det nu uppenbarligen inget mer att visa upp, för allt har redan visats.
Blicken hölls inte stadigt uppåt.
Den vandrade neråt.
Och vi pratade om allt och ingenting och stod och skojade och även om sex, men vi hade inte sex. Vi duschade bara ihop, nakna, intill varandra.
Spanet är lång, jag är kort.
Det räcker att jag böjer mig lite för att komma i, så att säga, rätt höjd.
Det kan bli lite tokigt ifall man böjer sig innan man tänkt sig för innan.

Nämnde jag att vi har setts enbart två gånger innan?
Att detta var första gången vi umgicks på tumanhand. I ett badrum.
I ett badkar.
Nakna.

Utan att ha sex.

Men det var inte brist på sex som var det galna i det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en trevlig dusch. Naket innebär ju inte alltid sex, ibland är det skönt att bara vara nakna tillsammans helt enkelt :)