måndag, oktober 09, 2006

Kommer inte på någon passande rubrik.

Sen den morgonen då besöket åkte hem har jag varit mer eller mindre sjuk.
Jag somnade om då jag kom hem från stationen och sov alldeles för mycket och var alldeles för seg och tom i skallen när jag vaknade. Det har varit något pågång i flera dagar, vilket jag känt på mig, men bröt inte ut förrän jag blev ensam åtminstone.

Så jag ha varit allmänt snorig och tung i huvudet och känt mig febrig. Och till råga på allt hade jag planerat denna helg långt bakåt i tiden, så på fredagen kom H hit och på kvällen gick vi på en modeshow med mingel efteråt, med mamma. Det gick sådär, jag var halvt borta.
Och hela helgen har jag varit likadan, mer eller mindre.
Men vi ha haft roligt, jag och H, trots det.

Hade önskat att vi fick mer tid för saker dock.
Kändes väl inte riktigt hundra procent för att vara social med en till, som anlände på lördagen..

Jag har förövrigt lärt mig att äta tomat igen!
Åtminstone på macka.
fortfarande inte varma och slemmiga på pizzor, eller klyftor.. men skivade med örtsalt är smaskigt.

Min frukost idag!



















Förresten.. ingen som känner för att komma hit med onyttiga och goda saker man kan äta upp? Ett sjukligt beteende man får.. när man är sjuk. :-P
Pretty please?

Inga kommentarer: