lördag, oktober 28, 2006

Förändringar och klick

Så, nu har jag gjort om lite här på bloggen, eller snarare lagt till lite saker. Här till höger --->

Men tusan vad klurigt det är att lyckas skriva rätt tecken på rätt ställe. Vet inte hur många gånger jag sparade och kontrollkikade innan det blev färdigt. Ändå har jag lite saker kvar att fixa..
Men det får komma senare.

Äntligen har jag fixat fler länkar!

Klicka och njut.

Inspirationskällan är den bloggaren som fick mig att starta en egen.
Hittade för snart ett år sen i en tidning, och jag fastnade totalt vid orden, flödet. Precis min stil.
Så, den fick placeras här som länk.
Syster är då min syster's bildblogg, tyckte den passade bra här också.
Och isecore är min kära norrlänning. Föredetta Jokkmokk's-bon.
Som jag har känt sen jag var runt 16 år.
En av de få som har fått se min förändring genom åren.

Inga kommentarer: