torsdag, oktober 05, 2006

Besök åter igen

Jag fick besök igår, av samma snubbe som jag träffade för två veckor sedan imorgon. Han jag bara pratade med i 4 dagar innan vi sågs.

Det var trevligt - igen. Gav en hejkram när han gick ur tåget, och så promenerade vi hem till mig - vilket tog en halvtimme (jag lovar! ..han trodde mig inte). Men vi bestämde oss snart för att kika in Vänern lite till, var inte tillräckligt sist, så vi tog oss till våran fina lilla skogsväg intill vattnet, satte oss på en bänk och tittade ut över allt, svor åt bilar som lät och sneglade in solnedgången. Tillslut blev det kallt och vi beslöt oss därmed att knalla vidare på skogsstiden, och sedan återvända hem till mig där vi försökte få igång en film.
Självklart i datorn men via TVn. Jag är ju så hightech att jag har sådant där, och eftersom jag har en superstor TV nu för tiden måste jag ju utnyttja den. Men självklart började allt krångla. Bilden och ljudet, tillslut gav jag upp.
Istället la vi oss i sängen och kikade på datorn.

Och där låg vi tills den tog slut, och även tills morgonen kom.
Vad som hände mellan där inkluderar ett par kalla händer som försöker bli uppvärmda på en mage och diverse andra tokigheter.
Rätt skoj att bita lite löst i hals och haka och kind och öra har jag märkt. Måste jag göra lite oftare. Särskilt roligt när man får några fnissattacker i örat samtidigt som man gör det.

Och eftersom jag skrev så fint i mitt tidigare inlägg här så behöver jag nog inte säga vad som sedan hände.. förhoppningsvis.

Tog oss upp runt 7-halv8 för att gå in till stationen eftersom han ännu en gång skulle åka vidare.
Sen fick jag en sån där go kram.
En som liksom omsluter en, håller fast, en mjuk men hård.
En sån man tycker om.

Alltid roligt att få besök!

Imorgon kommer ett till.. ;-)
Men du kan lugna ner dig, det är inget sånt besök.

Inga kommentarer: