tisdag, oktober 24, 2006

Invalido

Jag skar av mig en bit av fingrat idag.
Det var himlans skönt..
Stod vid en skärmaskin på jobbet och skar paprikaringar.
..och fingret.
Blod, blod och åter blod.

Blev tillslut körd till vårdcentralen av en på jobbet.

Och nu sitter jag här, och har en stor klump till finger, och bara väntar på att den verkliga smärtan ska sätta in. Svider bara ibland. Hände runt kl 8 imorse..

Ofrivillig sjukskrivning.
Imorse ville jag inte till jobbet.
Nu vill jag inte vara hemma.
vafan, jag kan inte ens torka mig på toaletten med rätt hand!
Har du någon gång provat att använda fel hand?
Skitsvårt.


2 kommentarer:

isecore sa...

Aha, det förklarar din tystnad på IRC idag :)

Hoppas allting läker som det ska. Har skurit mig i fingrarna några gånger, svider som om satan själv har strött salt i det.

Sussilago sa...

Hehe ja, det är nog förklaringen. :)

Mjo, får hoppas det läker bra. Synd att det inte fanns något att sy, blev inte direkt något jack. :P Bara borta..